Taskigt minne och avsaknad av väggkalender

 Håller på att göra i ordning en ny familjeplanerare (väggalmanacka där alla i familjen har en varsin spalt.) och då det tog lite tid att ladda upp korten så uppdaterar jag en snabbis här.
 
 
Idag kommer Elin och Jonte hit och ska käka lite middag och spela spel så jag lär snart åka in till Sala en sväng och snabbhandla lite, måste bara beställa almanackan först. Utan den är jag verkligen helt lost. Drog igång att vi skulle träffas hela mammagruppen igen då vi inte har setts på något år nu, inte sen jag fick Levis i varje fall. Sagt och gjort vi bestämde datum och tid och var vi skulle vara osv. Igår fick jag ett mess av Tessan om hon och barnen fick komma hit och leka lite, Vi hade ju inget planerat så det passade ju perfekt tänkte jag. Bortsett från det faktum att vi ju tydligen hade det. Fick ett mess som frågade om jag var på G, jag ville dö kan jag säga. Så himla trist att missa, men men så går det när jag inte har någon väggkalender så nu ska här fixas hem en för den klarar jag mig (uppenbarligen) inte utan..
 
Nu har alla kort laddats upp så jag ska fokusera på det. Ha en härlig dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback