tjobedibopadobebobopelido

 



Eftersom jag alldeles uppenbarligen är galet oteknisk elller om vi nu ska skylla på att blogg.se har gjort om och det är första gången jag använder denna blogg sen dess så kan jag inte flytta ner bilderna och inte heller skriva under dem...Men det är lite bilder från de senaste veckorna.. =)

Just nu sitter jag och pluggar, ska läsa ut en bok tills imorgon, jag gjorde det klassiska misstaget att läsa allt jag är intresserad av först och sen läsa det tråkiga, med andra ord går det sjukt segt just nu. Ska väl sätta mig och läsa lite till snart, har inte riktigt hundra sidor kvar tror jag.
 
I allmänhet är jag otroligt stressad just nu. Stressad över att jag inte pluggar så mycket som jag vill samt att jag inte träffar mina barn/kompisar så mycket som jag vill och såna saker. Men jag är ändå väldigt glad och tycker att det är otroligt roligt att jag har börjat att studera. Känns givande att få lära sig massa nya saker och få kunskap så det är jag glad över. =)
 
Förhoppningsvis ska jag få lite bättre rutin på själva studerandet så att allt det andra ska få ta mer plats igen. I övrigt så har jag blivit förkyld igen, så jäkla tråkigt då jag vill åka och träna med Jullan ju, men så kan det vara, bara att hoppas att det ska gå över fort och att barnen ska klara sig.
 
På söndag kanske vi  kan dra ihop brudarna, vad sägs om det? Kanske ta en kvällsfika? Lite mackor och te? Är sugen på att träffa alla och snacka lite skit. Det ger mig ju också en utmärkt anledning att städa också =)
 
Nej nu lär jag väl fortsätta att läsa. Ha en fin dag alla fina!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback