Nu draaaar vi =)

Nu åker vi!! Eller ja, jag rullar ut om 45 min så nu ska jag ner och leka järnet med ungarna, kommer gråta inombords, ångest att lämna dem. Har inte varit ifrån Levis ett helt dygn någonsin. Men jag tror ändå att det är bra. Jag kommer vara uppgraderad till supermama no. 1 när jag kommer hem. Hoppas jag ivf.

Planen ser just ut något sånär såhär. Vi stannar vi outleten på vägen upp, Sedan blir det storhandling, bastubad dusch, mys vid öppna spisen och stenhårt sovande, ngt glas vin och en öl ska nog avnjutas också =)
Imorgon blir det skidåkning och sedan är det afterski, hem och fixa sig lite och sedan blir det trerätters i toppstugan. På Lördag vet jag inte riktigt vad det blir, lite bowling kanske, vi får se, ev lite längd? På kvällen blir det nog tacos och melodifestival, på söndagen blir det städ och hemresa... Åhh vad jag kommer att längta efter att komma hem då.

Men shit vilken rolig helg vi ska ha, Orsa baby Yeah =)


Här är jag på sågmyra, det bara lyser om mig, shopoholic, oh yes =)






Hoppas vädret blir fint, ni kan väl hålla tummarna? ;)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: veronica

Hejsan!



Var med i min utlottning om 5st rosa jätte söta hjärtformade dessertskålar!

http://sstromberg.se/2012/march/utlottning-5st-hjartformande-dessertskalar.html#comment



Ha en trevlig dag :)

2012-03-16 @ 14:31:24
URL: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback