Pyssel och grejer

Just nu pysslar jag som en tok hemma. Jag har med hjälp av mamma och pappa satt upp fjädergungorna, allt grävande gjorde jag dock själv, men nu sitter de där. Nu saknas bara sanden.

Nu på kvällen har jag varit ut och röjt på altanen för det var leksaker mest överallt. Var in till jysk och köpte små brickbord som jag ställt upp mellan solsängarna, blev bra faktiskt.

Källarrensningen är under bearbetning också, har kommit ganska långt i varje fall. Har sålt massa grejer och möbler på Facebook och blocket nu. Så jäkla härlig känsla när det blir lite luftigare, att få in lite semesterpengar är inte heller fel.

På lördag ska mamma och pappa vara barnvakt och så ska jag låna en lätt lastbil och tömma vår gård på skrot, det är helt sjukt hur mycket grejer som ligger överallt så det ska bli härligt att få gjort, inte riktigt lika kul att göra kanske ;) håll tummarna att det inte regnar.

På söndag så blir det treårskalas för Selma, så jag lär försöka hinna baka en del på lördag också :) man ska känna att man lever,eller hur?

Har skrivit detta på min telefon, så håll tummarna att det funkar nu...

Nu ska jag hänga tvätt sen lär jag skynda mig i säng så jag hinner sova lite.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback