fotofix, strul och avslappning.

Sitter och fixar med Levis första fotobok där hans första år ska få plats, väljer ut kort och letar igenom mappar. Det jag märker och som är ganska trist det är att jag verkligen älskar att fota hans söta lilla nuna, vilket innebär att jag har hur många bilder som helst ( Nej Jonte, Inte hur många som helst =) av hans ansikte bara och sen ser man inte så mycket mer vad vi gör. Jag är verkligen hur dålig som helst på att knäppa kort på allt vi faktiskt roar oss med. Men men, jag ska börja tänka på det framöver, Annars kommer mina barn att undra om de  bara satt 30 cm från kameran och poserade hela dagarna =). 

Nu är det lite lugnare ett tag och då kan jag ta tag i såna här saker som det känns som man borde ha gjort för länge sen, men det har inte riktigt varit prioritet. 

Igår hade Selma sitt treårskalas, Hon tyckte det var superroligt och var jättenöjd med dagen så det är så härligt. Vi hann få lekställningen klar för premiärlek och tur var väl det för ungarna var ute och röjde mest hela kvällen. Det är fortfarande lite pyssel kvar på den men nu är den helt säker för dem att leka i och det är ju huvudsaken, men vi ska fixa massa roliga saker på den så det ser jag fram emot. Ken har dock väldigt mycket jobb inplanerat nu framöver så det får ta den tid det tar (så trodde ni väl aldrig att jag skulle tänka va?) Då vet man att jag är trött, när det inte gör mig ngt om saker få ta tid, inte riktigt min personlighet i vanliga fall.  

Usch vad drygt, just nu bara strular sidan där jag försöker göra min fotobok, värdelöst, får nog återuppta det någon annan dag, har i varje fall valt ut bilder och lagt det i en egen mapp.

Ska tappa upp ett bad och läsa lite bok nu så det blir inget mer fancypancy inlägg än såhär. Ha en underbar vecka allesammans!!

Tusen pussar och Kramar till alla mina underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback