Soffan på plats

Jag och Ken har varit sugna på att göra en kökssoffa ett tag så i Fredags åkte vi och köpte material och på lördagen byggde Ken soffan och sedan sydde jag överdrag och skarvade ihop en gammal bäddmaddrass till dyna. Och jag är mycket nöjd faktiskt. Har legat där och bläddrat lite i min sala allehanda idag, känns mysigt och hemtrevligt med en kökssoffa.


Såhär såg det ut från början, och det kändes lite för mycket kontor tyckte jag.
Och såhär blev det, inte världens bästa bild kanske, men ni förstår på ett ungefär..

Ska fota lite bättre och större någon dag, men köket har en mycket mysigare atmosfär nu tycker jag... =)

Nu ska vi titta på lite film här hemma så ni får ha det så bra så länge. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback