1-årskalas och en arbetsdag i väntrum.

Längesen jag skrev nu, har varit så himla mycket med allt. Ovanligt va?

Min älskade lilla Xeroxperox ( Japp, han har flyttat upp i prioriteringslistan och ligger nu precis efter barnen...) har varit och är fortfarande dålig, de tror att han har fel på bukspottskörteln samt att han har wobblers syndrom. Han var väldigt vinglig och ostadig i måndags och jag skulle åka in med honom till Strömsholm. Världens finaste vän Elin följde med och höll mig sällskap. Vilket var skönt dels för att jag var rädd att vi skulle bli tvugna att ta bort honom och dels för att vi inte var hemma förrän kl nästan var fyra på morgonen och vi hade då spenderat en hel arbetsdag i deras väntrum. Roligare saker kan man ju ha för sig. Han fick i varje fall komma hem i fredags då han verkade mycket piggare, Idag tyckte jag dock att han verkade sämre igen. Jag håller tummarna för att medicinen han har ska ge bra resultat och att han ska bli sitt vanliga jag igen.

Jag är rätt stressad så ni ska få lite kalasbilder från Levis 1-årskalas som vi hade igår.


Tårta is the shit!

Alltså han är så söt så att jag dör litegrann... Goa goa unge!


Elin såg till så att syskonen fick åka lite bil tillsammans, en hit.


Födelsedagsfrukost. Dubbelrån med smör, till skillnad från enkelrån utan smör som han brukar få. Det var uppskattat, och kladdigt.... =)

 


En jättefin bokstavsbanderoll som jag köpt in dagen till ära. Finnas hos Mokkasin om det var någon som blev sugen =)  I bakgrunden ser ni också min tavla som jag köpte från IKEA och som var trasig, den hann ju dock bli ännu mer trasig hemma då även glaset gick sönder, tänkte slänga den men satte två fåglar på ståltråd i den sålänge. Jag tycker det blev rätt fint så det får vara. Ni ser också mina hjärttavlor som jag gjorde av det som blev kvar av sofftyget. De ska dock göras om till samma storlek. Gjorde ett stort och ett litet från början, men jag vill nog att de ska vara lika istället tror jag.  Har massa mer pyssel jag vill hinna med att fixa men det är som sagt lite mycket nu.

Ken har byggt ett tak över vår ingång också och det blev verkligen jättebra. Vilket var tur för att jag var lite skeptisk till en början, men jag är så nöjd. Och fort har det gått. Det gör gärna det med Kens egna Idéer, mina tar alltid mycket längre tid. Ken säger att det är för att det är tråkiga och svåra, jag tror mer det har att göra med att det inte är hans idéer bara =) Ska ta bilder till nästa gång jag skriver så ni får se.


Här är min och Elins dukning, dock hamnade bilden på fel ledd, men se det som att jag gör så att ni tvingas mjuka upp nacken lite bara... =)


Syskonen gosar lite på morgonen. Så jäkla fina!

Levis och mormor busar =)

Jag har ungefär 300 kort till, men då Ken och Robin sitter nere och väntar på att vi ska sätta igång en film så lär jag nog avsluta här lite fort, men jag får helt enkelt försöka att skriva snart igen. 

Ha en jättefin Söndagskväll allesammans. Och Ett stort gigantiskt tack till alla som kom och firade min lilla Prins, ni är bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback