Myskväll

Helt Otroligt trött idag, barnen stökade runt inatt så ikväll blir det tidigt, ska mysa framför Idol, sen blir det ett bad med en ny tidning och sen blir det kväller =)

Jag måste faktiskt erkänna att jag gillar hösten, ungefär tills löven trillar av tycker jag det är mysigt, sen är det inte fullt så fint, inte ute i varje fall. Varenda åker är upplöjd och brungrå och träden är gråa, gräsmattorna är i princip gråa allt är bara gråbrunt. Det gillar jag inte. Inne är det dock mysigt, man kan tända massor av ljus och det lyser verkligen upp eftersom det är så himla grått och mörkt ute.

I Söndags var Anna och Elin här och vi lagade mat och tittade på film, mycket mysigt. Så mysigt att jag bestämde mig för att dra ihop ett gäng brudar igår med för att titta på tv och umgås lite. Vi var 6 st (och Ken =) Riktigt mysigt.

Idag lämnade jag Selma på dagis, sedan åkte jag in till Malin en sväng och vi gick en promenad och fikade lite, mycket trevligt och skönt att komma ut en stund, ovanligt att träffas bara med småttingarna, blir lite lugnare då :)

Jag älskar verkligen mitt dagis, Selma trivs kalasbra och tycker det är jätteroligt att åka dit. Hon är superglad när man kommer och hämtar och allt har hittills alltid fungerat bra. Härligt för henne, för mig och för Levis. Bra för alla helt enkelt...

Nu ska jag ner och göra i ordning lite lite lite gino till mig själv och tända lite ljus och bara slappa. Båda barnen sover, Ken är och hälsar på sin bror en sväng och det är lugnt och tyst och helt underbart skönt.



Min söta lilla sömntuta, hoppas han kan vara lika trött i natt ;)


Tina soffhänger lite.. Här ser ni lite av de nya färgerna i vardagsrummet-höstigt och varmt va?  Jag är faktiskt nöjd fast det är olikt mig med så mycket färg... =)

Ha det fint mina vänner!

Kommentarer
Postat av: elin

Jag blir så glad varje gång du har uppdaterat bloggen, du är duktig på det nu!=) Tack för senast, asmysigt ju. Hoppas det blir nåt av med att bada tunna hos Tina nu, det vore jättekul!

OCH bäst av allt är att du kommer med på lördag, weeeeei! PUSS <3

2011-09-27 @ 14:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback