Jag är så jäkla cool

För jag har opererat ögonen (för er som inte redan visste det =) Det är verkligen något som jag aldrig någonsin trodde jag skulle våga. Jag gjorde en FS-lasik och det var inte så farligt alls. Blir det inga komplikationer på det här så är det helt underbart! Jag som är livrädd för allt som har med läkare och undersökningar att göra. Ger mig själv en rejäl klapp på axeln för det =)


Vi har köpt en rutschkana till Selma (Och Levis också i sinom tid såklart) och som ni ser så var det en riktig hit =)


 
Skelögd liten skit =)

Sån jäkla busunge men hon är så go just nu, riktig liten sötnos är vad hon är... Även om hon kan döja det rätt väl ibland ;)



Ska försöka hjälpa Ken att fixa en hemsida nu, men sånt är inte min grej, jag skulle säkert inte ha några problem att lära mig det om jag var intresserad, det är jag inte.

I helgen kan ni väl hålla tummarna att jag vinner några miljoner, jag skulle vilja det faktiskt.

Vet ni förresten en av de viktigaste grejerna för att jag ska må bra och vara glad är att jag har något att längta till och det behöver verkligen inte vara några stora grejer. Just nu längtar jag till

Att ha mascara och duscha håret som en vanlig människa igen =)
Att Samla ihop en hel hög härliga vänner och titta på Greys-premiären och äta något snask till =)
Ullared-resan med Bästaste Elin, det kommer bli guld =)
Mama-galan i stlhm dit jag ska med min snällaste Jullan =)
Orsabesök i November med Elin och Jonte...MYS! =)
Jul, orsabesök och allt som hör till, Jag älskar Julen =)

Det var väl de sakerna som jag har just nu vad jag kommer på. Och JA jag känner att jag måste göra en smiley efter varje grej för jag blir glad bara jag tänker på det. Andra saker jag ser fram emot är att gå och testa alla träningspass med Jullan och se kilona försvinna (förhoppningsvis). Och sen är det ju vardagliga saker såklart, att träffa vänner att umgås med mina barn och min familj.

Något jag inte ser fram emot är att börja med den här jäkla hemsidan, så det är väl lika bra att jag drar igång.

Ha en underbar helg alla vänner, och glöm inte håll tummarna för mig!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback