Underbart

Att festa och sen ha två små livliga barn att ta hand om dagen efter. Selma sitter för tillfället och snickrar med elementet ( innebärandes att hon bankar som en tok på det med en träklubba) det i sig skapar ett ljud som liksom går igenom allt, detta toppar hon med att sjunga blinka lilla stjärna i en tonart inte den mest slipade sopranen skulle komma upp i och en styrka som Pavarotti skulle bli avundsjuk på. Ljuvligt.

Och som om inte detta vore nog så bidrar även Levis med lite mer lågmält men väldigt frekvent gnäll så fort det inte går precis som han vill (vilket tydligen är påfallande ofta :)

Nästa gång jag ska dricka och ha barnen dagen efter kan väl någon påminna mig om att definitivt inte ha några träklubbor i leksakslådan i varje fall :) bara en sån liten sak...

Snart ska jag fixa lite lunch och sen tror jag verkligen ( önsketänkande) att mina barn är lite trötta och vill sova lite middag.... Vad ger ni för den teorin?

Lunch it is. Tjing tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback