Ullared baby, yeah!!!


Imorgon smäller det, shit vad roligt det ska bli. Jag är egentligen rätt stressad då jag ska packa och så, men ett snabbt inlägg hinner jag väl med tänkte jag. =) Har städat bilen så den är sig inte lik =)



Har tagit på sig mössan själv så den hamnade bakochfram, men vad gör väl det...


Bestämd min måste jag säga..... don´t mess with me...... eller make my day, eller annat passande citat.


Han får samma hårväxt som syrrans han hade, en lite tuppkamsliknande..

Imorgon ska alla julklappar inhandlas, ska bli så jäkla roligt....kan knappt vänta =)  Egentid med bästaste Elin i över 1,5 dygn... Sweet =)

Nej om jag skulle försöka packa klart lite fort så att det bara är att stiga upp imorgonbitti, kommer sakna mina små pluttar här hemma samtidigt som jag verkligen hoppas att jag kommer att njuta av att kunna sova en hel natt, äta i min takt när jag vill osv.... =)

Planerar ju en tjejtripp upp till Orsa i vinter, typ februari så det är bäst att jag vänjer mig vid att vara ifrån dem lite, jag får se detta som lite träning...

De har varit så himla goa nu i några dagar så jag bara vill krama dem stenhårt, några dagar innan där var de lite mindre kramgoa, Levis var gnällig med lite feber och Selma trotsade järnet... Men idag och igår har de varit alldeles underbara. 

Iiiiihhh jag är så laddad för imorgon så ni anar inte... Ska ta och packa nu innan desperate börjar för sen lär jag duscha och greja...

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback