Mobilt och modernt :)

Nu mobilbloggar jag för första gången, om detta fungerar bra kan ni ju räkna med mycket bättre uppdatering från min sida, mkt sämre bildkvalite dock, iphone 3 kameran är ingen höjdare.

Ikväll ska jag till bästaste Elin på middag och måttligt Vinintagskväll ;) mycket trevligt.

Ken är iväg och hjälper till vid takläggning så jag vet inte riktigt vad som händer under dagen. Tanken var att vi skulle till Jenny och Jocke och fira att Casper kommit och att Emma fyller fyra men vi får se om vi kanske får skjuta upp det...

Jag sover hos Elin ikväll för jag fick inte tag på någon skjuts, men det blir mysigt, sen ska jag iväg med Tina en sväng på eftermiddagen sen imorgon kväll tänkte jag dra ihop några och titta på nya pirates-filmen. Har velat se den länge och nu när den äntligen kommit på dvd så vill jag inte vänta.

Nej nu ska jag förbereda lite smågrejs. Ha en härlig helg allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback