en länk, två länkar och en liten pratkvarn

Min goa Marit har startat eget, jag tycker verkligen att ni ska ta en titt in på hennes hemsida. Hon är så otroligt duktig, så vill/behöver man ha hjälp inom inredning så är det bästa stället =)

http://stridhhomedesign.se/

När jag ändå är i länkartagen så...


Behöver man hjälp med något inom gräv eller bygg t.ex grunder, dräneringar, tomtplanering, bygga ett hus, trädfällning, transport  eller andra mindre projekt så har min händige sambo också startat eget, hans hemsida hittar ni på

www.kcsallservice.se


Jag är solo hemma idag för Ken håller på att tillverka grindar till vårt staket, varken grindarna eller staketet är mitt drömstaket/grind. Men det blir smidigt, går fort, blir klart snart och håller förhoppningsvis både vår lilla donna och vår hund på gården.... Känns mycket bra.

I veckan var jag och Elin till Ullared och det var så galet roligt, man vet att man är bra vänner när man tycker att det är jätteroligt att åka bil 6 timmar ihop =)

Nästan alla julklappar är fixade, mycket skönt att ha det klart, nu har jag verkligen tid att slå in dem fint och lägga lite energi på det... I År tänkte jag också att jag skulle försöka få iväg lite julkort, har ju missat några år nu så i år tänkte jag slå på stort.... Vad tror ni?

Idag är jag så otroligt seg så jag tror att jag ska tappa upp ett skönt bad och bara slappa kvällen som är, sen får jag försöka vara lite mer effektiv imorgon, det är planen i varje fall.

Nej om jag skulle göra det ist för att sitta här. Ha en skön helg allesammans!!


Måste ju kasta in en bild på min lilla pluttunge som sa mamma idag för första gången, han sa det typ hundra gånger, mycket mysigt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback