Mycket mycket lugnt fredag..

Jag är supertrött så det blir lugnt ikväll, tänkte slötitta lite på idol och kanske pyssla lite samtidigt och sen ska jag gå och lägga mig tidigt.

Idag fick jag en mycket glad överraskning, jag har ju en långdragen men högst personlig fejd med mina gravidkilon och idag hade jag tydligen haft ihjäl 1,4 kg till av dem. Äntligen. Det har stått still hur länge som helst och jag har gått 7 km promenader varje dag och bara väntat på resultat. Nästa vecka ska jag köra måndag-fredag detox, inget jag ser fram emot så jättemycket kanske. Men fördelarna är flera, rensa kroppen på skräp, förhoppningsvis få bort något kilo till och det blir billigt. Och kul att ha provat för den delen. Vi får se hur det går på söndag ska jag åka och inhandla det vi får äta...

Jag är förkyld hela tiden och vågar inte riktigt träna, men jag vill verkligen, hoppas det här går över snart, jag ska köpa lite nya vitaminer från nätet nu och sen är det bara att hålla tummarna att det fungerar.

Har bytt elavtal inför vintern nu så att jag har ett fast avtal december, januari, februari. Just nu känns det ju jäkligt milt och jag har rörligt avtal november ut. Känns inte som om det kommer bli så kall vinter, men man vet aldrig om några veckor kanske det är 50 cm snö och 15 minusgrader. Annars kommer jag att betala onödigt mycket för min el i vinter, så nu hoppas vi att det slår om och blir superkallt i december... Okej? 

Nej nu ska jag gå ner och soffa ner mig. Ha en härlig helg allesammans! Sätter in några bilder också...  



Antingen är han ofta väldigt trött eller så är hans matstol bara så otroligt skön att han måste sova i den titt som tätt då detta har hänt 3-4 ggr bara den här veckan...  Men jag gillar den ihoptryckta plutmunnen.


Hon kan se ut som en oskyldig liten sötnos, men är hon en...


Busunge? OH YES...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback