Lite bilder igen....

Jag har ju aldrig direkt tid att skriva här längre så det får bli lite bilder igen... I övrigt så är jag klar med tentan, som jag dock inte kommer att få godkänt på, men...vad gör det om hundra år? Bra motto? jaja. Sedan har jag fått Tessan som pt vilket jag är mycket tacksam över, jag skulle aldrig göra sådär många repitioner annars, och jag menar verkligen aldrig. Men det känns mycket bra och det går neråt på vågen så jag är tacksam. I övrigt har det väl inte hänt så mycket tror jag.  Tessan och barnen var här idag, mycket trevligt... Nej nu får ni lite bilder här för sedan lär jag hoppa i duschen för att sen gå och sova... 
  

Lillfrasse i Selmas stol, är han inte otroligt go den lilla knubbisen?


Selma håller lillebror vilket hon älskar och gärna skulle göra hela dagarna om hon fick...

Lillen ler, dock mycket svårt att fånga på bild..



Världens finaste skitunge som snart fyller två år, det är galet vad fort det går...





Ha en härlig vecka allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Marit

Hej sötmos! Ååååååh! Vilka sötnosar!! =) Går allt bra med lillen? Hoppas ni mår superbra hela familjen!



Stor kram från Marit

Postat av: Marit

Hej sötmos! Ååååååh! Vilka sötnosar!! =) Går allt bra med lillen? Hoppas ni mår superbra hela familjen!



Stor kram från Marit

2011-06-07 @ 20:56:51
URL: http://mysweethome.blogg.se/thehavenofelves
Postat av: elin

Gud vad fina de är! Jag älskar dina sötingar till ungar! Och dig med. Finaste vännen. Ses imorgon!=) PUSS!

2011-06-09 @ 00:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback