Skön dag

Idag har vi haft en väldigt lugn och skön dag. Vi har varit ute och lekt så Selma har fått testa sin nya "grävmaskin", hon var helt otroligt duktig och kunde på en gång, Ken hävdar att hon måste brås på honom =)
På eftermiddagen tog vi en promenad hem till mamma och vi hann precis tillbaka därifrån innan det började ösregna så tur var väl det. Mamma hade en liten skottkärra hemma som Selma sprang omkring med och det känns så trist att jag inte hade kameran med mig för det hade blivit otroligt fina bilder, min lilla sötnos.

Tänkte på det idag, förut visade jag många bilder från vårt hem och hus, nu är det bara på barnen, skifte av fokus. Idag tänkte jag dock visa er hur vårt altanbygge fortskrider, sakta men säkert... Självklart också lite bilder på mina älsklingar =) Jag skulle älska att vara barnfotograf, man kan inte få dem att posera utan att det ser onaturligt ut så det är bara att hänga med på deras bus och knäppa i farten... =)

Jag har massor av grejer kvar att göra ikväll så för att det inte ska bli allt för sent så får ni bilderna nu och så får jag skriva mer en annan dag.
Imorgon är det förresten min lilla tjejs 2-årsdag, tänk vad fort tiden går. Helt galet. Vet att jag sagt det förut ;) x antal ggr.




Lillfisen...




och lillfisan =)


Xerox framför ljugarbänken-som är under konstruktion... =)




Skitunge, det bara lyser rackartyg =) Eller är det bara för att jag känner henne så väl som jag ser det? =)


Hoppa i vattenpölar i finklänning-härlig kontrast eller hur?

Altanen, med nya räcket och lampor på pelarna. Jag är mycket nöjd, lyser jättefint på kvällen...


Från utsidan... Tänk bort ogräset =)


Här är Selma som gräver, mycket koncentrerat ska tilläggas.





Nej nu ska jag försöka ge lillkillen mat, byta blöja, vika tvätt för att sedan duscha och förhoppningsvis komma i säng inte allt för sent.

Ha en härlig vecka och midsommar om jag inte skriver tidigare, imorgon är min lilltjej med i tidningen och på fredag är Levis med-ska bli kul att se hur det ser ut.

Tjingeling =)

Kommentarer
Postat av: Lilly

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback