Yes!

Fattade äntligen hur jag kollade om mina uppgifter vad godkända, och de var det. Skööönt.

I övrigt tänkte jag bara väldigt snabbt uppdatera er då jag har en riktigt liten grinskalle här, jag tänkte att hon kunde roa sig själv en liten stund, medan jag skulle fixa diverse olika praktiska saker på datorn, det gick sådär... Hon är riktigt fumlig så vad hon än leker med så gör hon bara illa sig, en sån dag är det idag...

Fick mess från mediamrkt om att min kamera är fixad ska åka och hämta den och kanske även investera i ett nytt objektiv, vore ju verkligen på tiden då jag velat ha det objektivet i ca ett år och nu faktiskt har lite julklappspengar jag skulle kunna lägga på det, vore en nytändning och då blir det ju lite extra roligt att ta kort. Min kamera har ju varit trasig sen jag köpte den, men ska väl nu fungera utan ngt större problem hoppas jag. Ska bli roligt att börja lära sig den lite mer grundligt. Den ska även användas till att få ut alla jäkla kläder på tradera också, tänkte försöka få ut dem till löning.

Vi har haft otur med våra prylar här hemma faktiskt, har haft en dvd som varit inne på lagning jag vet inte hur många ggr, nu fick jag den skrotad sist och såg idag vad jag skulle få byta mot, en vanlig trist dvd, jag ville ha en vägghängd vilket jag verkligen berättade, men vi får väl se om jag kan göra ngn skillnad när jag väl är där.  Ska ringa dem strax tänkte jag, de öppnar ju inte förrän elva av någon konstig anledning.

Ska uppdatera er med några bilder från jul och nyår tänkte jag, hade ju dock en lånekamera så kvaliten är inte super, men men.

 
Jag och Selma åker pulka... Mycket uppskattat.

Selma i pulkabacken, påbylsad så det heter duga, men det var 13 minus den dagen.


Meja och Selma på nyårsdagen, vid frukost eller lunch, minns inte vilket faktiskt. Glada var de i varje fall de små liven..

Nu måste jag sluta för jag har en liten tjej som sitter och somnar i min famn, och vi ska äta lite mellanmål innan vi sover tänkte jag. Hoppas hon inte håller på att bli sjuk bara, jag blev förkyld nu när vi var i Orsa men jag hoppas att hon klarar sig.

Jaja. Ha en skön dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Dags att uppdatera kanske?? mig veterligen så har det gått mer än två dagar!:):):)

2011-01-12 @ 14:09:50
Postat av: elin

Herre gud så stor meja har blivit! Jag har ju inte sett henne på evigheter.. Nu var det ett bra tag sen vi såg oxå, typ en vecka sen! Får se till att boka in nåt så fort din tenta är avklarad!=) PUSS!

2011-01-13 @ 15:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback