Utkast: Jan. 27, 2011

Oj oj oj vilken dag, jag är verkligen helt slut i huvudet. Min underbara älskade lilla skitunge har nog testat varenda gräns idag. Trots eller utveckling hur man nu vill se på det. Hon utvecklas enormt skulle man kunna säga. =)

Kommer nya ord varje dag och det är så roligt att få uppleva hela utvecklingen från början..

Idag har jag i varje fall tagit tag i ngt jag tänkt tagit tag i väldigt länge, jag har börjat lagt ut massor av saker på tradera, nu hoppas jag bara att allt (eller i varje fall det mesta) blir sålt, så att det känns värt tiden man lägger ner. Min uppkoppling är ju inte världens snabbaste så det tar ju rätt mycket tid..  



Sötnosen som sjunger och spelar, och tro mig öronskydden behövs ;) Hon tar de ljusaste av toner och är helt klart en förstasopran, precis som mamma sin... =) Dock ligger hon någon oktav över det jag någonsin kunnat komma...

Min lilla sötnöt, mina löparskor på fel fot och sen är outfiten klar... =) Jaja, tur att någon använder dem iaf ;)
Vi var till frissan igår så det långa håret är borta nu, lite sorgligt faktiskt, men det blev ju mycket tjockare och hon slipper ha luggen i ögonen. Men i varje fall...

Nej nu ska jag kolla hur det går på tradera och sen ska jag slappa, det har jag verkligen förtjänat idag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj så stor, det är ju en liten dam redan!!!

2011-01-28 @ 21:52:01
Postat av: karin - trattoria

haha så härliga bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback