Inspirerande värre.

Tänkte uppdatera lite trots att jag faktiskt inte vet alls vad jag ska skriva. Mycket inspirerande... =)

Sjukt egentligen att man kan ha tråkigt på internet, men jag har det, ni vet man har kollat alla bloggar, ingen har uppdaterat, de som har uppdaterat har skrivit om ngt jättetråkigt eller i varje fall ett mycket oinspirerande inlägg, (som detta)  Men varför bryr jag mig, varför stänger jag inte bara ner och gör ngt annat, alternativt kollar mycket mer sällan? Jag vet faktiskt inte själv. Ngt konstigt behov av att se uppdateringar tidigt och hänga med?  vet ej.

Jaja, i varje fall så tänkte jag på det och sen tänkte jag på mitt eget enorma flöde av nya uppdateringar, hmm. Men att uppdatera då man egentligen inte har så mycket att skriva om känns kanske just nu inte som den bästa idéen men men.

En liten uppdatering då.

Snickarna blir klara imorgon, så då är rummet färdigt utvändigt, Ken är väldigt taggad så det känns som om det kommer att gå fort att färdigställa invändigt, men vi får väl se om det håller i sig. =)

Imorgon ska jag och Ken ut och äta middag och se på bio. Det är första gången bara han och jag gör någonting sen innan Selma var född. Helt sjukt längesen med andra ord och ngt vi verkligen borde bli bättre på. På lördag ska vi träffa Tessan och Henrik och planera lite inför Orsaresan. Och på söndag är det babysim. Men det är väl ungefär så planerna ser ut just nu. Ganska lugnt med andra ord.

Selma är det fullt ös på för tillfället, kommer massor av nya ord varje dag och hon har en vilja av stål den lilla fröken. Roligast just nu är att skjuta en stol till diskbänken och stå och leka med vattnet där. Blir ganska blött, dock mindre idag än igår så det går åt rätt håll.

Sitter och tittar lite efter vilken film vi ska se imorgon, och vilken restaurang vi ska gå till, ingen som har ngt superbra förslag?
Jag och Ken går ju ut för att fira alla hjärtans dag, lite tidigare dock, men han jobbar ju så sent, kanske skulle man försöka se en romantisk komedi, typ love and other drugs, men den hade inte fått så bra recensioner.

Nej nu ska jag nog gå ner och städa undan lite efter dagen så det är fixat när Ken kommer hem. 
Ha en härlig helg allesammans! 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv; tack! De fynda ja på tradera för 710kr faktiskt :) kika där. Annars köper du ett nytt för 1000:- :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback