ojojoj sicken bloggerska jag är...

Två dagar i rad? Är inte det helt fantastiskt bra så säg?

Dagen idag har verkligen gått fort, vilket jag iofs tycker att nästan alla dagar gör. Dagen inleddes med att fixa i ordning ungarna och skjutsa Selma till dagis, idag var första dagen hon grät då jag lämnade henne, kändes jäkligt tungt att åka, trots att jag visste att det inte skulle hålla sig särskillt länge, vilket det heller inte gjort, så fort jag gått hade hon börjat leka, men det är så olikt henne bara. Jag hämtade henne lite drygt tre timmar senare och då var hon jätteglad så det var skönt. Sedan åkte vi hemåt och vilade lite middag, mycket skönt, det borde alla göra, men tittar man på grekland så är det kanske inte så bra för landets ekonomi att jobba på det sättet ;) 

Sedan var det dags för lite mat och mellis för att sedan åka på gympaavslutningen då de fick vara tomtar. Jag passade på att ta några snabba bilder i tomtekläderna innan vi åkte, och blev lite besviken på mig själv att jag tog ett halvdant kort till våra julkort, men men det är en värdslig sak.. =) 

Gympaavslutningen var mycket rolig och det har verkligen varit en uppskattad aktivitet av Selma så det är något de helt klart ska få fortsätta på. Efter Gympan var det full fart hem och laga mat och mysa ner sig en stund i soffan innan det var läggdags. 

Om det är någon som mot all förmodan har någon julklapp kvar att köpa så önskar sig Selma en sån här 

 
http://www.jollyroom.se/cloud-b-twilight-turtle.html  Eller att säga att Selma önskar sig den är väl att ta i, jag har inte ens visat henne den, men jag önskar den till henne, sköldpaddan som lyser upp taket sådär fint alltså. 299 kr kostar den just nu..

Sen önskar hon sig (samma sak här egentligen, mer att jag önskar till henne) LEGOS egna förvaring, alltså lådor som ser ut som legobitar, helst i svart finns på claes Ohlsson men också på ovanstående sida...

Själv önskar jag mig fotogrejer för jag tycker verkligen att det är så otroligt roligt att fota, en extern blixt är det första på min önskelista. Och en reflexskärm kanske... =)  När jag jobbar och tjänar pengar igen då ska jag lägga undan till sånt här..

Sen önskar jag mig stora silver och guldhalsband också, och presentkort på IKEA och STADIUM. Så om det mot någon förmodan var någon som ville ha något uppslag så fick ni några där...

Själv är jag nästan klar med julklapparna. Ska fixa några smågrejer till tror jag.

Nej vet ni vad, nu ska jag ut och meka i garaget tillsammans med Ken, visst låter det flashigt, men vet ni vad mitt jobb är? Jag står och vrider en skruvmejsel fram och tillbaka på bobcaten, spännande va? ;)

Men först lite bilder..




 
Min lilla tomtenisse


Jag och Elin var på blomsterkurs och då gjorde jag den här kransen, knäppte kortet nu på kvällen så den är finare egentligen, men men.. Ser ni mina Montazami-tazzels? ;)





Min fina skitunge





Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback