Happy new years!!!

Gott nytt år på er allesammans! Må 2012 bli alldeles alldeles Underbart =)

Har sett så fina uppdateringar på bloggar runt om årssammanfattningar med fina bilder, jag har dessvärre inte tid, men ni får lite snabba julbilder.




Selma i spänd förväntan inför tomten....



Det första hon gjorde var att bjuda tomten på godis, trots att pappa körde sin vresiga tomte-stil. Hon är fearless min donna. och strategisk. Han frågade ju om det fanns några snälla barn. Och vad gör snälla barn? De delar med sig av sitt godis eller hur? 


Levvan var med och förgyllde tillvaron på sitt mammagrisiga vis ;) Uppklädd i kostym med fluga var han. Är det fest så är det.


Det här kortet tog jag med bara för att visa frillan, underbar =) En tand har han också fått lillprinsen, och kanske kanske kanske kan ni se den om ni zoomar in utav bara tusan, men troligtvis inte.


Ikväll blir det nyårsmiddag, ska bli roligt, just nu är jag dock otroligt trött då jag igår tyckte att det var en briljant idé att spela spel med Elin och Jonte till kl två på natten. Rutinerat. Verkligen. Behöver jag nämna att Selma självklart vaknade 4 imorse?  

Det var väldans roligt i varje fall.  Jag tror dock tröttheten försvinner när jag får på mig alla paljetter och allt glitter som jag tänkt använda. Det är ju bara OK att göra det en gång om året (om man inte försörjer sig som dragshow-artist vill säga) och då jäklar lär man ju passa på. Ska försöka dra fram kameran någon gång i kväll så ni får se hur kvällen artar sig.

Två barn varav ett som verkligen inte gillar att sova borta. Vi får se hur det går. Men från oss alla till er alla önskar vi er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback