Blir ett snabbt

inlägg då Elin är på väg hit med hyrfilm, vi ska äta svampmacka och bara softa, kanske tända lite ljus, börjar ju bli rätt mörkt på kvällarna nu.

Jag har haft en superrolig kväll och är riktigt mystrött för tillfället, ni vet så det inte är jobbigt utan man mer är lite skönt slö... om ni fattar ?


Sexparty här i Lördags, riktigt roligt faktiskt, 8 sköna brudar var vi, men detta är det enda kortet jag känner att jag kan visa här... =)


Fina Svägerskan var övernattande gäst-mycket trevligt.

Nej nu lär jag börja rensa svamp om jag ska hinna komma någonstans innan Elin dyker upp.

Ha det fint sålänge!!

Tjingtjing.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv du underbara! Så fint annordnat av dig! Tack för ny profilbild också:) Puss

2011-08-28 @ 22:36:59
Postat av: Malin

Tack för en trevlig kväll puman ;)

2011-09-07 @ 20:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback