Syskonkärlek som den ska vara.

Har lagt båda barnen och det är så otroligt skönt med lite egentid såhär på kvällen... ljuvligt skulle man kunna säga =)

Idag har jag hunnit få massa saker fixade jag har städat på övervåningen, inte supergrundligt men ändå efter det så åkte jag och lämnade Levis hos mamma och sedan åkte vi hem till Julia för att därefter bege oss till Fjärdhundrabadet. Det var jag, Selma, Julia och Alexander. Mycket trevligt men rätt kallt i vatten och lite väl mycket folk. Inte bästa platsen för så små barn.

Måste ju berätta om min helg också. Hade en helt underbar sådan nämligen. På fredagen kom Tina över med massa kantareller och sedan gick vi en långpromenad, på kvällen kom pappa över och drack lite vin och åt svampmacka. Halva lördagen spenderades med mina härliga ungar och sedan var det dags för premiärutgång. Pappa skjutsade mig till Elin och Julia kom också dit strax efter. Vi hade en ganska lugn och skön i ordningfix av oss och åt ananas, nötter och melon medan vi fixade till oss. Sedan var det Salafestivalen som gällde, pga att vi hade så trevligt hemma missade vi state of grace, men vad gör väl det. Salafestivalen var kul, men jag längtar till första hotelletsvängen så man verkligen kan dansa loss och den är inte alltför långt bort =) 

På Söndagen slog jag till med den längsta sovmorgonen på nästan tre år och sov till kl tolv, underbart, välbehövligt och efterlängtat. Sedan spenderade jag resten av dagen ute med ungarna. På Kvällen kom Anna och Elin över och vi softade och tittade på film. Underbar helg!

Förresten, förra söndagen var jag ju på bio med Elin, vi såg bridesmaids, en riktigt rolig film som är perfekt att gå och se med tjejkompisarna, rekommenderas =)


 
Lilla tösen

Tina och Levis

Världens gladaste unge =)

Syskonkärlek

Gudars vad jag älskar dessa små gryn =)


Ännu mer syskonkärlek. Fina Finare och helt klart finast =)

Nej, nu ska jag ta och knåpa ihop en facebook inbjudan förhoppningsvis ganska enkelt och snabbt för jag har lite annat fix kvar att göra innan jag kan lägga mig och jag måste verkligen lägga mig i tid. Imorgon är det steg 1 på betongprojektet... äntligen =)

Ha en härlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback