Foto

Igår hade jag och Elin en heldag, så jäkla roligt. Först softade vi lite, lekte med barnen och tog det lugnt. Sedan bakade vi, tog en powerwalk hem till mina föräldrar och gick med deras hundar, sedan hem, duschade och fixade i ordning oss. Tog en fotorunda och sedan hem för att laga i ordning middag, Jonte kom då hans match var klar och vi åt middag och sedan spelade vi spel, hur rolig och trevlig kväll som helst... Inte lika pigg i morse då Levis vaknade dock =)

Tänkte visa er lite bilder sedan jag och Elin var ute och fotade och även då jag var ute och fotade Tina... Jag tycker verkligen det är så otroligt roligt att fota, ska verkligen försöka fixa lite studioutrustning till vintern....



Min lilla raring väljer hellre toan framför pottan, och självklart måste man läsa tidning samtidigt, det är obligatoriskt...


E Som hoppar, försökte få ngt hoppkort på mig också, men jag såg inte allt för smidig ut så de struntar vi i ;)


Fina fina Elin, jag gillar verkligen den här bilden, hela atmosfären...






Tina, råkade ladda upp fel kort här, men men... Det här är också fint =)

GoTina....








Kunde ha laddat upp bilder i evigheter idag för det var massor som blev fina, men tror vi nöjer oss såhär...

Min kära unge har en liten meltdown här brevid så jag ska lägga ner det här nu. Ha det fint sålänge!

Kommentarer
Postat av: elin

meltdown! HAhahaha, jag kan verkligen se det framför mig!=) Jag är så glad att vi fotade igår, hur kul som helst! Tack för en fantastisk dag! PUSS!

2011-08-07 @ 16:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback