Nu är vi en till i familjen =)

Därmed har jag en liten Levis i famnen och skriver m en hand = fler bilder.... =)


Sötaste lilla sötnos... Det är så otroligt mysigt m en liten bebis igen. Torr blöja, mätt mage och närhet= en supernöjd liten gullunge.

Jag hade verkligen glömt hur otroligt små de är...

Coolingsyrran. Världens snällaste storasyster. Hon klappar och pussar så försiktigt och snällt på honom, men då hon inte är vid honom röjer hon på som vanligt, vårt lilla yrväder.

Vår lilla bulskalle =)

Selma busar och leker m sin pappa

Fascinationen för stenar finns kvar..



Busunge




Gosfian..

Jag är så himla lycklig och glad. Tänk att just vi skulle få de två finaste ungarna i hela världen... (tur dock att alla föräldrar känner så...)

Idag fick Levis ta sitt första bad och sen fick Selma bada när han var klar. Hela familjen inne i badrummet. Mycket mysigt och populärt.


Nej, nu ska jag gå ner och bebismysa i soffan ist. Tjing.

Kommentarer
Postat av: Sara Fleen

Ett stort grattis till den lilla sötnosen! Verkar vara lik dig tycker jag:)

2011-04-30 @ 21:59:29
Postat av: Anonym

Grattis till en liten Levis! =) Gud vilken fin liten kille! Vilka finingar båda två, så söta!



Hoppas ni mår bra hela familjen! =) Ta hand om er!



Stor kram från Marit

2011-05-02 @ 22:31:08
Postat av: Mia

Underbart! Stort grattis till familjen...

Han är en riktig liten gobit:)



många kramar Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback