Kvällsfoto

Släpade med mig Ken ut efter att Selma gått och lagt sig då det har slagit mig att Selma har ca 700 kort då hon ligger i min mage, medan bebisen knappast har ngt. Detta var ju lite bråttom att fixa också då det bara är en dryg vecka kvar till bf. Sagt och gjort, på med en klänning, ut i skogen och knäppa ett par bilder. Bad Ken att säga hur jag skulle stå och så vidare, det är dock inte hans starka sida eller så är han helt enkelt inte lika kritisk som jag. Jag lyckades i varje fall hitta tre bilder som jag tyckte blev helt okej så bebisen får nöja sig med det... =)  Men man skulle nog ha fotat dessa bilder innan magen blivit så himla stor och sjunkit ner så mycket, men men. Bättre ngt nu än inget alls... Här får ni se ett exempel i varje fall...




Annars så är det lite plugg som gäller nu såhär på kvällen om jag ska ha ngn chans att lyckas med den här kursen, som jag egentligen inte ens förstår varför jag håller på med. Jag tycker inte att den är rolig alls och jag har svårt att förstå hur jag ska klara den. Men har man redan köpt kurslitteraturen så har man =) Får väl se om jag får tid att slutföra den eller inte. Ngt har man väl lärt sig på vägen i varje fall.

Idag var jag in till Mimi och klippte och färgade håret, superskönt att hinna få det fixat innan, kommer ju säkert att ta ett tag innan man får tillfälle att släpa sig iväg till frissan igen...

I veckan har jag inte så jättemycket inplanerat, har ett tillväxtultraljud på tisdag morgon som jag ska släpa mig iväg till och annars så är det väl mest bara det vanliga fixet, allt runt Selma, xerox, huset och så.

Igår var jag och Selma in till stadsparken, först matade vi fåglar vid dammen, ngt hon verkligen älskar och efter det gick vi till lekparken där hon fick röja runt och åka rutschkana. Jag blir så otroligt glad av att se henne så otroligt glad, så det var en superfin dag.

Nej om jag skulle ta och lyssna på en föreläsning till då innan jag stänger ner det här.

Ha en jättetrevlig vecka allesammans!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Så otroligt fin du är!!! Finaste, vackraste vännen! Puss

2011-04-18 @ 07:50:11
Postat av: elin

Den blev ju jättefin den där! Du är så snygg! Puss <3

2011-04-18 @ 18:03:20
Postat av: elin

Förresten, håret blev kanon!:)

2011-04-18 @ 18:04:04
Postat av: Svägerskan

Gud vilken otroligt vacker svägerska jag har! Den bästa av dem bästa!

Postat av: Marit

Vad fin du är Jenny! Du riktigt strålar! Läste att det börjar närma sig nu, gud vad spännande! Snart har du en liten bebis! =) Tänker på dig!



Stor kram och ta hand om dig sötmos! =)

2011-04-20 @ 21:13:52
URL: http://mysweethome.blogg.se/thehavenofelves

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback