Storasyster

Idag inleddes dagen riktigt segt. Jag och Selma gick upp, hon fick frukost och vi lekte en stund, sen väckte vi Ken som gjorde havregrynsgröt som vi åt till frukost. Han åkte sedan och jobbade och vädret var ju mindre underbart så Selma och jag fick roa oss inne, vilket ledde till att jag blev sjukt seg.

Sara ringde och frågade om vi inte skulle följa med till busborgen, var väl inte så jätteladdad, men blev mycket piggare då jag väl kom iväg. Jag, Sara, Jimmy, Jack, Kevin och Selma åkte dit. Selma stortrivdes och donade runt med alla saker. Lite farligt dock att det är så många stora barn i den lilla hörnan, de tar ju inte så bra hänsyn och förstår inte att de mindre barnen är ganska ömtåliga... Det gick dock bra och jag fick en komplimang (?) idag, vet inte hur gammal flickan var men runt tio någonting...

Sara var med Selma och jag skulle följa med Kevin runt i banan en sväng. Då vi är på väg upp i ett torn så frågar en tjej om jag är storaryster, jag svarar bara lite kort nej för jag har fullt upp att hänga med Kevin, hon frågar då; Vad är du då? Jag svarar att jag är mamma till den lilla tjejen i rosa där (och pekar på Selma) Hon säger; Du ser mer ut som en storasyster.

Och jag vet inte, men jag tar det som en komplimang, att jag ser ung och fräsch ut. Hon kanske bara inte var van med vuxna som också skulle krångla sig igenom alla tunnlar och grejer...  Men jag väljer att tolka det ytligt... =)

Sen släppte vi av Jimmy i Sala och åkte hit och åt korvstroganoff och ris som Ken lagade till. Nu är jag verkligen helt slut... Väntar på att vi ska få varmvatten så att jag kan ta ett långt bad. Håller på att läsa hypnotisören och den är grymt bra, svår att lägga ifrån sig dock, somnade inte förrän vid två inatt.... Det startade med att jag bara skulle läsa ett kapitel...



Ha en skön söndagkväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: sara Fleen

Är man över 25 tar man glatt åt sig av såna där komplimanger =)

2010-05-26 @ 14:06:30
Postat av: Jenny

Ja, eller hur? =) Inte längesen vi var nitton och hade musik mest hela dagarna med farbror Bosse tycker jag, ska du vara med på reunionkonserten?

Postat av: Sara Fleen

Självklart! Du tänker dra av ett solo va? =)

2010-05-27 @ 20:08:15
Postat av: Jenny

Hahaha, såklart jag tänker, att stå i ramljuset har liksom alltid känts precis som min grej =)

2010-05-28 @ 16:55:01
URL: http://viddywell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback