Blomster och krukor

Har det sysslats med ikväll.. Mycket roligt. Älskar att få lite utlopp för min kreativa sida, oavsett om det är smyckestillverkning, blomsterkurs, fotografering, outfitsfixande (kläder make up, hår o.s.v) decoupage, duka fint, dekorera cupcakes... ja vad som helst som är kreativt egentligen. Älskart =)

Idag var det mammaträff hos Jessica, mycket trevligt. Dagarna går fort när man åker bort och Selma är så lätt att ha att göra med när det händer saker. Då hon får träffa människor och vara i andra miljöer (än hemma...=)
Vi har haft en fantastiskt bra dag. Imorgon är det mammaträff med Malin och Tessan, ska bli mycket trevligt. mamma/barn-träff kanske jag ska skriva för den delen, Meja, Melvin och Selma är ju också med =)

Ska inte skriva så långt, tänkte jag skulle komma i säng före tolv idag det vore otroligt ovanligt för att vara mig. Ska visa er lite bilder och sen ska jag hänga en tvätt, men sen så... Kanske kan klockan vara några minuter i... =)

 
Här är en blomma som ska stå på trappen, är mycket större än vad den ser ut på kortet... Får ta kort sen när den är på plats...


Imorgon får jag försöka plocka lite och ställa allt där det ska vara... Älskar att fixa till då man har ngt nytt...  Imorgon kväll ska jag skjutsa Mamma och Pappa till Uppsala de ska på vinprovningen de fick i present av oss.. Ngn som har ngt bra förslag på hur jag fördriver tiden i Uppsala mellan halv sju och åtta imorgon kväll?




Gjorde en "familjeblomma" och satte på bordet, allas bokstäver är med.. Blev inte så bra på kort den heller.. Får knäppa om dessa kort...

Gjorde en till, men det är en present så jag kan inte lägga upp kort på den just nu..



Gjorde en liknande den jag fick av Tessan då jag fyllde år, ska stå på nya bänken uppe i hallen, tror de kommer göra sig bra där..

Det händer mycket roligt den här veckan, på fredag är det lady gaga och på lördag är det bröllop... Iiiih vad roligt!!!

Ha en underbar vecka allesammans!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en underbart rolig helg, det är du värd! Kramar

2010-05-06 @ 22:33:59
Postat av: elin

Va fina blommorna blev! Jättesöt den med era bokstäver =) Ladda för ikväll nu gumman! <3

2010-05-07 @ 13:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback