Bilder från bröllopet

Selma ligger och sover och har gjort det en timme nu, otroligt ovanligt faktiskt. Jag har fått en del gjort så det är skönt... Tänkte bara uppdatera en snabbis och visa några bilder från bröllopet

 
Johan och Jenny utanför kyrkan


Jennys systras som showade som herreys, i gyllene skor såklart =)



Lokalen som vi var i och som de hade pyntat och gjort så otroligt vacker.

Bröllopet var väldigt vackert och festen var otroligt rolig, härliga människor, bra band, mycket dans, otroligt vackra tal och en härlig stämmning överlag. Fyra kom vi hem i lördagsmorse efter att vi hade skjutsat brudparet till Sätrabrunn. 

Lady gaga var otroligt bra och jag är så glad att jag åkte dit och såg henne live. Ser med spänning fram emot nästa skiva.

Idag blir det i allmänhet en rätt lugn dag, jag hade tänkt att jag och Selma skulle ha testat att cykla men det regnar här så det blir nog inget av med det. Vi ska nog ta oss till Heby en sväng och handla det är dagens stora projekt... Ja ni hör ju redan där.. =)
Imorgon är min tanke att jag ska bjuda hit Tessan och Malin på brunch, vi får se om de kan då, ska väl skicka iväg ett mess snart. Vi ska nämligen iväg till Ullared nästa Torsdag, det ska shoppas och sovas ostört... =)

Snart hoppas jag att jag och Ken kan låna hem en grävmaskin och börja med trädgården också, men vi får väl se när det blir av, känns som det är ganska mycket mest hela tiden.

På torsdag kommer Jenny, Jocke, Alicia och Emma hit (med tillhörande hundar också såklart.) Då blir det middag, promenad och kanske lite spel, får väl se hur barnen tycker vi ska lägga upp kvällen.. =) Det ska bli väldigt roligt i varje fall. Har inte setts sen Alicia och Selma var ett halvår tror jag så det var ju ett tag sen.. =)

Nej om jag skulle ta och ringa svägerskan och uppdatera mig lite kanske.

Ha en skön måndag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback