Midsommar!

Sååå trött, ni anar inte.. Kom i säng kl tre inatt, Selma vaknade vid sju. God morgon.
Ska gå och lägga mig tidigt ikväll. Blir nog inga problem, skulle kunna gå och lägga mig nu, men jag ska härda ut så att det blir lagom..

Igår var Tessan och Henrik här på middag, mycket trevligt. Vi åt och sedan spelade vi tre vändor kubb, tjejerna mot killarna. Gissa vilka som vann?  (Ganska uppenbart då jag aldrig skulle skriva det här om det var vi som hade förlorat... =) Efter det så spelade vi TP parvis.  Mycket trevligt kväll med mycket prat och skratt.

Idag åkte vi ut till Siggefora och dansade kring midsommarstången där. Jag och Ken tog med oss Linnéa och Selma och dansade järnet... Selma tyckte det var riktigt roligt och strålade. Fina fina finunge.. =)

Så roligt med henne nu för det händer så otroligt mycket nu, man märker att hon förstår otroligt mycket av det man säger och att hon faktiskt (kors i taket) till och med gör som man säger ibland ;)

När vi kom hem så åkte Ken in till verkstan och skulle tillverka ngn grej till sin bil och jag, Selma och Xerox gick på en promenad. Sedan var det lek i någon timme och läggsdags för Selma. Jag funderar på om jag ska gå ut och försöka plocka lite glas i växthuset, men jag är inte så jättemotiverad. Finns massa annat att ta reda på inne, men jag är inte så jättemotiverad till det heller får väl se vad som blir...

Imorgon tror jag att Elin och Jonte kommer hit och grillar, vi ska försöka få i dörren till altanen och även åka och kolla på en husvagn. Jag är verkligen inte husvagnstypen, men det kanske skulle vara roligt trots allt, barnvänligt om inte annat... =)

Desvärre infogade jag självklart alla bilder på fel ledd, varför kan det inte bara finnas en roteraknapp.. Jaja, kanske någon nacke som ändå behöver mjukas upp ;)

Ha en härlig helg mina vänner!


Kommentarer
Postat av: elin

Klänningen var ju superfin på! Hon är för söt skruttan! Tack för idag min fina vän, det var mycket trevligt =)PUSS!

2010-06-28 @ 22:58:35
Postat av: Jenny

Ja, hon var söt som socker, tur att hon har en gudmor som köper så fina klänningar till henne =)

Tack själv, mycket trevligt som vanligt. Vi kanske ses idag, hör av mig sen... Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback