Hahaha, jag kan ursäkta mig med att jag inte har så många läsare =)

I lördags var det utgång, mycket roligt. Förfest hos Elin och sedan hotellet, var lite folk, men jag hade väldigt roligt ändå.. =) Dock sjukt trött på kvällen, somnade stenhårt. På söndagen var det kalas, jag har väl varit piggare, men det var mysigt att sitta ute på en nybyggd altan, äta jordgubbstårta (som förövrigt var bland den godaste tårtan jag ätit) och titta på de små skruttarna. Det var Alicia 1 år som vi firade. Men hon fyller egentligen år idag, Grattis!

Idag har jag städat och handlat. När Selma somnar ikväll ska jag plantera blommor i mina utekrukor... När Selma sover lever jag ett otroligt aktivt liv då jag gör allt som jag känner att jag inte hinner med på dagarna... Igår klippte jag gräsmattan och dammade och plockade på nedervåningen. Ikväll blir det blomplantering och städning av övervåning...

Selma har snart ätit upp sin riskaka (för sålänge hon har den är det frid och fröjd att sitta här...) Ni får en snabb uppdatering från i Lördags dock... =)




Fina Anna

Världens goaste vänner, Tessan och Elin... Och som sagt då jag inte har så många läsare så bjuder jag på detta =)

Världens goaste vänner!



Mimmi och Elin

Hahaha, jag skrattar så jag dör åt den här bilden. Hon är en pärla min Elin...

Söttessan som blev stylad på förfesten... =)

Nu ska jag dona med annat...

Ha en underbar dag!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är en av dina trogna läsare och jag blev super lycklig över en uppdatering och dessutom med bilder! Va fin du var i nya out fiten, trots att man inte såg hela! Städa inte ihjäl dig i kväll nu! Puss

2010-06-01 @ 20:48:26
Postat av: Tessan

hahaha, tjejen med tusen hudveck, det är jag det! :) Men Elin är ju supersöt trots diverse miner! Hur gör hon? :) Tack min söta vän för att du la upp bilderna! ;)

2010-06-02 @ 07:26:19
Postat av: elin

hahaha, tack tessan, men jag vet inte jag.. Hur söt är jag på bilden som jenny tydligen garvar ihjäl sig åt? ;) och jenny, mycket nice kort på dig och mig, det ser ju ut som jag har större tuttar än dig! superstora=) skenet bedrar;)

2010-06-05 @ 20:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback