födelsedagskalas och ettårsfirande

Vad lugnt och behagligt jag har det nu. Firandet är avklarat. Det var mycket trevligt, men förstår inte varför jag alltid ska försöka hinna och fixa så mycket innan. Men men, en ettårsdag känns ju ganska speciell. Lilla skruttan, det går så sjukligt fort måste jag säga. Hon knatar omkring själv nu och har gjort det i ca två veckor. De blir så stora på en gång då de börjar gå...





Tungan är med.. Selmas främsta kännetecken =)

Tårtbit, hela två stycken fick hon i sig, sen blev det klädbyte =)


En liten del av sällskapet =)

Selma fick en boll som hon verkligen älskade, dock såg Xerox till att den slutade sina dagar tvärt därefter. Han älskar nämligen också bollar och i ett obevakat ögonblick blev den punkterad...


Melvin var på besök.. =)

 
Fikabordet, dock lite påbörjat här...




Världens gladaste busunge

Nu ska jag sluta för Tessan och barnen är på väg hit. Vi ska ha hel dag med Sol och värme samt cannelonilunch... MMmmMm. Gott gott.

Snart är det midsommar också, tiden går så otroligt fort. På midsommar kommer Tessan m familj hit så ska vi äta middag och spela spel. Min förhoppning är att trallen på baksidan är klar då så att vi kan äta middag därute. Det är nog inte helt omöjligt. Men å andra sidan är ingenting det. Omöjligt alltså.

Blir ett kort inlägg det här.

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Marit

Stora tjejen! 1 år! =) Det ser ut som att Selma fick ett jättefint kalas!



Vill önska en superfin och glad midsommar sötmos! =)



Kramar!

Postat av: elin

GUD! Vilken söt guddotter jag har! Jag älskar den sista bilden=) Hon är underbar!

2010-06-26 @ 13:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback