Tjillevippen

I förrgår hade jag så otroligt roligt och det var väldigt längesen jag skrattade så mycket, jag och Sara var och såg eclipse. Mycket bra film, men det var inte det som var så otroligt roligt-det var min biogranne. Hon pratade Engelska och trodde mer eller mindre att hon hade en roll i filmen, om inte det så i varje fall att karaktärerna kunde höra henne. "Bella, he´s not the one för you". Varje gång det var musik i filmen dansade hon loss brevid mig. Hon skrattade på fel ställen och hade kommit på den briljanta idéen att sätta ihop 3-4 sugrör så att hon slapp lyfta muggen till munnen. Hon satt och sörplade ur den där jäkla muggen hela filmen, även när den i princip var slut.

Jag skrattade så jag grät åt hennes jäkla kommentarer och Sara också. Efter bion åkte vi förbi Statoil där gick det omkring två tuffingar i 40 årsåldern, de hade hjälmen på pannan och såg verkligen ut som riktiga PUSar när de gick ut därifrån så hade de bara en moppe som de delade på. Sen var det även en karl utan byxor där. Shit vad vi skrattade den kvällen, helt underbart!

Nej nu ska jag gå upp och ta ett bad och påbörja en ny bok. Jag är rätt glad nu faktiskt. Fast trött. Måste nog lägga mig relativt tidigt ikväll. Ska ringa en fin vän först och höra hur det är med henne... Ha en skön kväll!

Förresten en liten , men otroligt allvarlig och seriös fråga....


Okej...-vem tycker ni är hetast??



  Edward Cullen






Edward Cullen in the Meadow



********************************************************

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jacob, jacob!! Men säg inget till JImmy:) Puss på dig!

2010-07-21 @ 23:09:31
Postat av: Jenny

Haha, eftersom du skrev det i din blogg finns ju risken att det kanske redan är ute.... =)

Postat av: elin

Edward. Helt klart. Men kräkreflexen går nästan inte att hålla tillbaka när jag ser honom utan tröja.. eller så illa kanske det inte är men han är fan inte snygg då alltså.. men annars! Mums!

2010-07-22 @ 11:26:48
Postat av: Jenny

Elin, Shit vilka problem ni skulle få om ni skulle vara tillsammans, ja menar, du har ju lite problem med kräks och så och han kanske vill ha en någorlunda intim relation... =) Fråga; Frank Wagner eller Edvard Cullen?

2010-07-22 @ 13:17:01
URL: http://viddywell.blogg.se/
Postat av: Jenny

Förresten bilden längst ner på edvard, får inte ni lite Dylan (90210, beverly hills) känsla när ni ser den? Är de inte ganska lika? Och bilden på honom utan tröja, är det inte bara ljuset som det är fel på och hållningen, jag tänker med rätt färger i bilden så blir det väl rätt mkt bättre va?

2010-07-22 @ 13:19:47
URL: http://viddywell.blogg.se/
Postat av: elin

Nu är det ju så att Edward inte kan ha en så väldans intim relation för att han vill ha mig FÖR mycket och då kanske han dödar mig, du vet. Men när vi har lyckats klura ut en lösning på det problemet så har jag en toppenlösning - ljuset släckt. Nice va? På din andra fråga, självklart Frank Wagner! Shit, dum fråga. Han är ju den hetaste av de heta! =)

2010-07-24 @ 11:20:49
Postat av: Jenny

Hahahahaha, tänkte inte på det... ljuset släckt. toppenkul. Puss!

2010-07-28 @ 21:10:31
URL: http://viddywell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback