Ojojoj

Så trött jag är, ovanligt känns det inte heller =)
Idag har jag dock haft en underbar dag. Jag och Tessan åkte och badade, och, hör och häpna, barnfria! Vi låg på en varsinn filt och löste korsord, så jäkla soft. En riktigt riktigt härlig dag och jag är så nöjd att vi fixade till det.

Just nu borde jag verkligen städa och plocka lite men jag orkar verkligen inte. Imorgon åker nog Jag, Ken och Selma och badar och sedan på kvällen kommer några tjejer hit och tittar på film med oss.

Är helt slut efter en dag i solen, då jag kom hem så lekte jag med Selma och sen gjorde jag egna biffar, ugnspotatis och sås som jag och Ken åt ute på vår nya altan, Sedan drack vi kaffe i vilstolarna på våran nya altan, och nu är han ute och fortsätter dona med vår nya altan- och om ni inte läst det mellan raderna redan så Ä L S K A R jag vår nya altan!  Kommer bli hur bra som helst när det blir klart.

På Måndag åker hela familjen iväg på en liten minisemester (4 dagar) Ska bli skönt att komma iväg och inte ha så många måsten.
Här kommer två bilder från i Torsdags då jag, Malin och Tessan träffades med barnen...



Selma, Melvin och Meja


Melvin och Meja.

Vilka sötnosar vi har. Jag har blivit så otroligt mycket mer barnkär sen jag fick barn själv. Man kan ju inte annat än att älska de små liven (nästan jämt i varje fall, ett exempel på när man inte gör det är väl om man flyger till T.ex. Thailand och hamnar brevid en barnfamilj med kolikbebis. Det gjorde vi, inte roligt. Men i det stora hela så är de ju sååå underbara.

Jag ska visa er lite bilder av gården också så ni får se hur det ser ut.. Dock är det lite kaosartat men kommer bara stenen dit kommer det nog bli väldigt fint. Ser fram emot det.

Jag älskar verkligen sommaren, men det känns som om den går så otroligt fort, Men värme och sol är helt klart min grej.

Ha en härlig helg allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback