En härlig fredag

Bara så ni vet så uppdaterar jag just nu bloggen av en otroligt viktig anledning- att slippa dammsuga. =)

Japp så krasst är det, skjuter upp det tills imorgon istället då jag tänkte köra ett snabbt storstäd av hela huset. Ska skriva det här, sen tror jag att det blir tidigt sänggående för min del. Är rätt trött. Kom inte i säng förrän vid halvfyra i natt tror jag... Lite sliten idag.

Idag har varit en lugn dag, jag, Ken och Selma gick en långpromenad och annars har jag bara varit hemma och lekt med Selma. Shit vilken period hon är inne i just nu.. Allt hon inte får testar hon att göra (en sisådär 50086754 ggr/dygn) Och hon verkar ju inte riktigt förstå det här med att det är henne det drabbar hårdast när hon ramlar ur soffan och dylikt... Det är så roligt att klättra upp där och sen storskrattandes försöka springa ifrån sin stressade mamma för att slutligen ev riskera att ramla ner. Hon gör också samma på vår altan, där är det rätt hög fallhöjd så det gäller att hänga med henne... Hoppas hon växer ifrån den här fasen fort och övergår i... inte vet jag... Sitta, leka och lära lugnt fasen? =)

Jaja, lite bilder från igår...


 
Jag och Tessan på minigolfen. Hon döljer sitt dåliga humör bra här måste jag säga... Eller nja, men halvbra i varje fall =)
Det här är alltså en bild på Tessan efter minigolfen- Ni kan jämföra den med bilden före sen... Haha.

Selman som käkar lite middag innan vi åkte...


Här Tessan- Det här kortet tog jag med bara för Douglas skull. Coola Grabben =)


Världens finaste Tessan FÖRE minigolfen, På ett strålande humör... =)


Spikade sista banan-tänk om jag hade spelat så de två sista banorna- då hade segern varit min.. Men icke. En hedrande silverplats dock.
'
Jag testar självutlösaren-mycket smart att ställa kameran på en kudde.. =)

Haha-Jag älskar den här bilden på Meja-Kan man se mer "full i fan" och busig ut? =)


Meja och Douglas-Sötnosarna =)

Nej om jag skulle fortsätta att ignorera dammsugaren genom att sända ett mer tydligt tecken och gå och lägga mig... Tror nog att det får bli så. 

Godnatt på er! 

Kommentarer
Postat av: Marit

Hej sötmos!



Ville bara säga att GUUD vad fin du är i håret! Du passar superbra i den frisyren!! Jättefint!



Hoppas ni har haft en bra helg!



Kram kram!

Postat av: Anonym

Jag kan bara hålla med Marit, gud va snygg du är min vän!! Puss på dig! Svägerskan

2010-07-18 @ 20:44:50
Postat av: elin

håller med föregående talare (skrivare?), du är så snygg raring=) och jävlar va brun du ser ut på kortet med selma, nice!:)

2010-07-19 @ 13:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback