Där går en flicka som samlar på stenar hon har en miljon....

Tog lite bilder igår när vi var på promenad...


Selma som håller hårt i sina nyfunna ägodelar... Två stenar... Tänk om en annan kunde vara såååå nöjd och glad med sååå lite. Men nja.



Xerox... Rolig vinkel, han ser ju jätteliten och smal ut... Kroppen liksom försvann bakom huvudet..



Här samlas det stenar...




Lyckan är total....

Idag har vi bytt bil, hoppas verkligen att det var ett bra val... Grejen var den att jag älskade Audin, inte allt med den då skulle vi ha haft den kvar. Men det enda jag verkligen inte gillade var kostnaden, för att åka och för att äga. Den blir mindre nu. Men snygg var den. Jaja. Nu kör vi på mer praktiskt, billigare och definitivt mer Svensson. Volvo V70, oh yes.

Imorgon kommer nog Tina och Kicki hit och det ska bli så otroligt roligt. Har inte träffat Kicki på snart 4 år eller ngt sånt tror jag. Hon har ju bott utomlands så otroligt länge... Ska bli så roligt att prata och höra om hur allt är och allt hon har gjort...

Förresten har jag kommit in på en högskolekurs, den är på halvtid och jag tänkte att jag skulle fixa det när Selma sover. I vanliga fall så städar jag och donar då, men tror nog att det får bli så att det blir mindre välstädat här hemma och mer högskolepoäng till mig.. =) Vi får se.

Nej nu ska jag nog faktiskt ta och plocka lite här hemma.

Ha en underbar dag allesammans!


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Se ditt liv som komplett, villa, vovve, volvo och Selman så klart! Tuta och kör!



Puss

2010-07-23 @ 22:02:37
Postat av: Jenny

Haha. Japp Svenssonliv, Oh yes! Nu är det bara några få grejer som saknas. 7-4 jobb med inkl måndagsångest och fredagsfirande. Obligatorisk utgång två ggr om året då man blir alldeles för full för det var så länge sen man drack (men vänta nu, check...=) Det var inget.. ;)

Postat av: Lina

Vilka söta bilder!!

2010-07-26 @ 06:57:18
Postat av: Sara Fleen

Fina bilder! Kollade på bilder från vår GBG-resa idag. Vad små vi var!

2010-07-27 @ 16:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback