Skogspromenad med Selma, Xerox och Canon

Nu har vi precis kommit in från en skön promenad, och med precis menar jag 20 minuter sen, har hunnit lägga in alla bilder på datorn.. Dock blir det inte så bra för snön blir mörkare än den är, men jag ska införkaffa ett bildredigeringsprogram. Och då är jag övertygad om att det blir bra... =) Men än har jag inget sånt så här kommer lite halvbra bilder =)


Lilla snuttan gillar att åka pulka.

Sjukligt mycket snö, och här kommer en bild på fel ledd, det var längesen.. =)




Busvovve som hoppar omkring i hur mycket snö som helst...




Istappar utanför vårt fönster...


Ken var snäll och plogade skogsvägen bakom vårt hus till mig så där gick vi idag... Det var dock ett tag sen han plogade så det var väl en dm snö nu eller något sånt..


Dregelfia.


Mina tulpaner vissnade, men jag sparade lite av det som fortfarande var fräscht och satte i en ny vas.




Nya kökslampor...

Nej nu ska jag dricka lite mer vatten, har druckit två liter idag, och hur sjukt är inte det? Speciellt eftersom jag inte brukar dricka så mycket, men minst en liter till ska i...

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tänk va stor Selma har blivit! Hon är en riktig liten sötnos! Ha det :)

2010-02-11 @ 20:29:17
Postat av: Jenny

Ja, hon växer så det knakar, det händer grejer mest hela tiden.. =) Har du ngt blogg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback