Ring ring (bara ni slår en signal)

Idag inväntas ett samtal från strömsholm om jag får komma och hämta hem Xerox idag. Idag ska de magnetröntga honom och ta spinalvätskeprov. Hoppas att de är klara snart och att de ringer så jag får åka. Tar ju drygt en timme att åka. Mamma ska vara barnvakt till Selma när jag åker så att hon slipper åka fram och tillbaka. Härligt att träffa xeroxplutten igen...

Om jag får hämta hem honom vill säga.... Hittar de ngt de vill utreda mera så blir han kvar, men förhoppningsvis inte. De ringde mig igår och informerade lite om vad de gjorde och vad som hänt och så.. Han hade varit hur snäll som helst. En ortoped hade undersökt honom nogrannt igår, men inte hittat några fel.

Man får inte åka och hälsa på dem, för de säger att det är värre för dem att bli lämnade igen..

Idag har jag börjat ett rensa vår matkällare, otroligt rörigt där nere, men det blir ju ganska fort bättre när man börjar. Dock kom lillkatten och hjälpte mig genom att hoppa omkring och välta en glasvas så jag fick lite till att göra... Lilla busmisse. Chaplin heter han och han är nog den raraste goaste och snällaste katt jag någonsin har haft. Dock så har jag ju varit lyckligare än när han välte vasen. Men men. Bar ut grejer till stallet som så småningom ska iväg till returen. Skönt att få bort lite skräp. Jag är en sån otrolig liten samlare. Usch. 

Nej har egentligen inte så mycket att säga egentligen. 

Idag har jag kört en vecka på cambridge och vill ni ha en uppdatering på de tio kg jag skulle gå ner så är det nu. 

4,5 kg kvar... =) 

Ska nog köra ren kur tills nästa onsdag sen ska jag börja på kombinerad. Hoppas få bort dessa jäkla kg nu. Dock så är det ju egentligen mer jag vill gå ner, men men det kommer väl. Målet är som sagt att ha gått ner allt tills 22/6 då Selma blir ett år. Vill att vikten ska vara nere och stabil igen då... 
För en del av det jag gått ner nu har ju varit vatten och det kommer ju tillbaka sen så fort jag börjar äta, men jag ser det som om jag går ner två kg denna vecka så tar ju det ut vattenvikten och då har jag ju fortfarande bara 4,5 kg kvar.

Nej, intressantare än såhär blir det inte...

Ha en härlig dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback