Ordningen är återställd

Xerox är hemma igen och han är som vanligt. Tack för detta.. Undrar fortfarande vad det var, han blev ju dock ordentligt utredd i varje fall, magnetröntgen och ryggmärgsprov. Han är rakad uppe på huvudet nu, min lilla skallepär.  Dock så är inte sluttesterna klara, så kanske kommer det ett svar när allt är analyserat.

75 kg väger han nu i varje fall.  Kalaset landade på nära 19 000 kr och jag är så glad att jag har en försäkring så ni anar inte.

Tittade just på ett avsnitt av bygglov där de gjorde i ordning en gård och Shit vad fint det blev. Önskar att jag hade intresse, energi, tid och pengar att göra ngt liknande, men det ska ju underhållas också. I sommar ska vi ta tag i vår gård och det känns så bra, För som det ser ut där nu, det är inte vackert.  Dock har ju jag tyvärr inget brinnande trädgårdsintresse så jag tänkte ta bort alla rabatter och sen kan jag plantera i några krukor istället. Sen tänkte jag plantera lite buskar... Sånt man förhoppningsvis inte behöver ta så mycket hand om. Ska de ta massor av tid för att se fint ut så får det vara, för jag vill inte lägga min tid på det... Tänker dock konsultera ngn som kan växter och sånt innan jag gör ngt. Grusgången ska dock bort och där ska det läggas plattor istället. 

Vi tog bort ett jättestort träd förra helgen, där ska det planas ut och planteras gräs och sen ska vi bygga en minilekpark till Selma.

Vi får väl se hur allt blir till slut. Ska ta före och efter bilder så ni också får se den bistra sanningen =)



Frisyrmässigt är hon pappas motsats, då han har flint mitt på och hår på sidorna... =) 


  
Sötnöt =)

Den här helgen har varit rätt tråkigt faktiskt. Det blir lätt så när man inte äter mat =) Igår var vi hembjudna till mamma och pappa på tacos, vilket resulterade i att jag satt och tittade på när de åt tacos vilket är en av mina favoriträtter (mycket originellt =) Sen tittade jag på när de fikade och åt cocosbollar. Highlife. Sen såg vi när Anna tog silvermedaljen och när Sverige spöade vitryssland. 

Idag har jag inte gjort mycket alls, hängt med Selma. Vädret är så drygt och jag vill inte ut och åka i det.
Kort sagt har jag inte så mycket spännade att uppdatera om. Ha en härlig helg allesammans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback