Okej, nya tag...testing testing...

Idag inleddes cambridgekuren. Hoppas att detta fungerar nu då. Kan tänka mig att man kommer att bli grymt hungrig faktiskt. Och hur jag ska få i  mig tre liter vatten dagligen är ett mysterium... Har fått i mig två dl nu kanske och det är ungefär så mycket som jag dricker på en dag... Är ingen storkonsument av dryck. 

Men men. Nu hoppas vi. Inledde morgonen med att dricka kakaopulver utblandat i vatten, mixade även i två isbitar. Det var helt okej. Inte det godaste jag druckit men inte alls lika äckligt som nutrilette.  Selma och jag sitter och leker med ett nalle phu aktivitetscenter samtidigt som biggest loser är på tv, mycket passande.

Elisabet Höglund har fått lämna förkväll. För mig är det helt okej, tyckte hon var dryg det jag sett av programmet, hon vill gärna framhäva sig själv och prata om sig själv även när hon intervjuar, vilket jag tycker kan bli rätt segt. Men hon har inte stört mig så att jag har brytt mig speciellt. Inte så att jag kollar så ofta heller för den delen, undrar vem som kommer ersätta.. 

Shit vad deltagarna har gått ner mycket i biggest loser, de har ju jättefina kroppar nu och jag kan tänka mig att deras hälsa är betydligt mycket bättre. Idag får de tävla i fat-suits som är anpassade efter hur mycket de vägde när de kom. Shit vad det ska väga mycket för dem nu...  Fatta att få på sig en 40 kgs dräkt och sen ska man ta sig så snabbt fram som möjligt. Shit vad jobbigt.. 

Nej nu ska jag leka vidare med Selma, Ha en fin dag! 

Det ska jag försöka ha, med diet och dansaerobicspass inbokat. En städvända och en promenad ska förhoppningsvis också hinnas med... 

Ciao


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback