Lilla snuttan

Igår fick hon som sagt sprutan mot svininfluensa, och igår kväll fick hon feber, fick panodil och kunde till slut somna, jag passade på att bada och fastnade helt i min bok som jag läser, som vanligt. Halv två kom jag i varje fall i säng.. Selma var kinkig och halv tre fick hon en panodil till och kunde somna om. Ken var jättetrött imorse och ville inte hitta på någonting. Jag hade tänkt åka in till Sala och umgås med Malin och Tessan, men i samma stund som jag ringer för att säga att jag ska komma så känner jag bara hur trött jag är. Selma var också trött och kinkig (har haft feber hela dagen idag också) så det blev ju ett lite halvkonstigt samtal =) Jag visste inte vilken tid det var och de hade redan börjat bebisträffen och jag kände att jag inte orkade fixa i ordning vare sig mig eller Selma, + att hon ju var ganska trött. Så det blev en oerhört lugn och fruktansvärt tråkig dag. Jag brukar inte ha tråkigt, men idag har jag haft riktigt riktigt tråkigt. Men jag har ju bara mig själv att skylla.. Och lite på min tråkiga trötta sambo också... =)

Men såna dagar ska väl också vara bra att ha? Kommer dock inte på ngn anledning till varför just nu...

Men beroende på en sån intressant vardag som jag har haft blir detta inlägg därefter.. Vill ju att ni också ska få ha lite tråkigt, för det är ju bra på ngt vis.. =)

Nej om jag skulle ta och spela lite kort med Ken då. Helt slut egentligen, så det blir nog inte så många ggr skulle jag tro...

Sonatt sonott (så sa jag god natt sov gott när jag var liten... )

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha, ja det var lite märkligt samtal! :) Det är bra att ha tråkigt ibland så att man uppskattar när man har mycket att göra sen. kraaaam

2010-02-06 @ 11:35:55
Postat av: Marit

Hoppas det blir en bättre dag idag! =) Det är inte skoj att ha tråkigt, men ibland kan det vara skönt att göra ingenting alls. =)



Trevlig helg sötmos! Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback