Imorgon

Får jag hämta hem min lilla skrutt. Kl 12 ska han hämtas så mamma kommer hit och är barnvakt åt lillan. Ska bli härligt att få hem min lilla vakthund. Känns väldigt tryggt när han är hemma.

Ken jobbar natt idag också, så jag och snuttan är helt själva här hemma..

De har hittills inte hittat ngt fel på honom, men alla tester är ju inte klara än så vi får väl se... Hoppas att det aldrig händer igen och att det bara berodde på att han hade ätit ngn mysko svamp eller ngt...

Idag har jag städat matkällaren där jag har alla inredningsgrejer som för närvarande inte står framme, alla mina pysselsaker, alla blomkrukor och så vidare och så vidare.. Ni kan ju bara tänka er hur mycket saker som jag har rensat och plockat med. Har faktiskt lyckats kastat en hel del också och det känns väldigt väldigt bra.  Det var hur mycket bråte som helst efter att vi böt pump, drog ny el till köket och installerade vattenrenaren (kommer inte ihåg vad det heter)  Jag ska dock dammsuga imorgon men först ska det bäras bort lite tyngre grejer som Ken får fixa med imorgon när han orkar..

Nej om jag skulle ta och förbereda allt för imorgon då så det är klart.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linnéas Skafferi

Hej Jenny,



Jag har köpt alla mina spritstyllar från Wilton (de finns att köpa på kakburken.se här hemma i Sverige). Till frostingen på bilden har jag använt en tyll som heter 1B, den är min favorit alla gånger. Sen använde jag ofta en som heter 1A den är helt rund och perfekt till att fylla bullar med (och dekorera cupcakes med så klart!)



Om du inte vill göra egna blommor och dekorationer så finns det att få tag på på t ex kakburken.se.



Jag hoppas att mina svar varit till lite hjälp i alla fall. Lycka till med bakandet!

Postat av: Sebastian

Tack så mkt =) Visste inte ens att du hade en blogg. hehe. då lär jag ju hålla lite koll.

Kram

2010-02-19 @ 12:46:19
URL: http://www.sebbesula.se
Postat av: lina

söt blogg oj va du har bloggat länge

2010-02-20 @ 14:27:14
URL: http://bratzparradi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jadu Lina, man kan riktigt se hur aktiv jag var 2006, jag skrev inget i September, November eller December, men bloggat länge har jag =)

2010-02-20 @ 19:29:24
URL: http://viddywell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback