En ny dag, underbart.

Igår var jag och Tessan och såg snabba cash, den var bra fast man såklart saknar en del från boken, men den var väldigt rå.. Usch, lite blödig jag... Och för alla som går och väntar över att få dregla över Joel Kinnaman så kan jag ju för min del bara beklaga, det är inte han som man tycker är het, utan helt klart Frank Wagner... =) Fast för den delen, vem tänder på brats överhuvudtaget?

Hursom, så var det en väldigt trevlig kväll.



Idag blir det ngt helt nytt, jag ska nämligen å seans, ingen aning om hur det går till eller egentligen vad det är, men jag åker med Sara så vi får väl se vad det är hon har dragit med mig på för ngt... =) Spännande ska det bli i varje fall.

Annars så hoppas jag att jag och Ken ska ta tag i trösklarna i köket, och när jag säger jag och Ken så menar jag ju att jag ska kunna motivera (tjata) honom till att börja idag, jag har ju hand om Selma under tiden... =)

Idag är jag inne på tredje dagen med ren kur. Ingen mat med andra ord, bara shakes eller soppor.. Väldigt sjukt egentligen.. =) Men det känns inte såå jobbigt faktiskt, det kommer kanske... Klarade ju biobesöket utan några större problem igår.. 

Haha, när filmen var slut så hade tessan halva sin godispåse kvar (och den var inte speciellt stor från början) Hon fick inte i sig hela och mådde lite illa av det... Vi är såååå olika, jag hade ätit upp den under reklamen och sedan varit arg på mig själv för att jag inte antingen köpt mer eller hushållt lite bättre... =) 
Önskar att jag också hade den kvalitéen att bara äta lite, men förhoppningsvis hamnar jag väl där till slut. Äta allt, men inte alltid. 

Nej nu ska jag gå upp och försöka väcka Ken lite fint... 

Ha en härlig Lördag! 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Seans, vad spännande. Du måste berätta sen, jag har alltid velat gå på något sådant. kram

2010-02-13 @ 20:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback