Det man inte kan...får man lära sig.

Haha, ser ni mitt tappra försök att göra min bloggdesign lite personligare? Detta var vad jag åstadkom. Men med en liten bebis i huset så har jag inte haft så mycket tid att sätta mig in i detta, men detta tog trots allt nästan 30 min att få till...
Så det här får duga sålänge.. =)

Ikväll blir det bio med Tessan förhoppningsvis, vi har inte kunnat boka några biljetter och det finns 60 platser kvar. Snabba cash är det som gäller. Ska bli riktigt riktigt roligt!

Idag har jag inte gjort så jättemycket, gått en promenad med Selma och Xerox, men det är väl ungefär det =)

Mamma var här en sväng och hälsade på och gav Selma en alla hjärtans dag present. En lyckoslant, ett sånt halsband har jag också ett som jag fick när jag var liten.. Jättefint.

Nej nu ska jag prata lite med min lilla familj innan jag ska börja göra mig i ordning och dricka sista shaken för idag...

Kvällens utmaning blir helt klart att sitta på bio brevid alla som äter och prasslar med godis och popcorn och själv få sitta och dricka lite vatten... Härligt.

Ha en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Sara

Va fint du har gjort på bloggen! Ses senare i dag! Kram

2010-02-13 @ 09:32:19
Postat av: Marit

Hej vännen!



Hoppas ni har en fin helg! =) Åh, jag tycker bloggen blev supersnygg!! Älskar bilderna i headern, gud vad söta bilder på Selma! Och bilden på fötterna är ju bara för fin! Du är superduktig på att fota!



Ha en fortsatt bra dag sötmos!



Kram kram! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback