Denna uppdatering har jag dragit mig för..


Så vi inleder med det jobbigaste ok?, inte ett enda kg. Så jäkla illa. Men men. Nu får jag väl stå still här ett tag.... Bara det inte blir för länge...

Idag har varit en lugn/tråkig dag hittills. Jag har sorterat och vikt tvätt, rensat ur garderoben lite grann (bara så länge som Selma tyckte det var roligt att titta på, vilket inte var så länge. Men jag ska fortsätta när hon somnar sen... =) 

Så har jag hunnit prata i telefon med Tessan och Sara...

Fast trots all klädhantering har det har ändå varit en väldigt skön dag. Nu ska jag äta lunch och sen blir det en promenad med Selma och Xerox... Här får ni en liten bilduppdatering.


Har en fin tulpanbukett på köksbordet, här är en detaljbild..


Världens gladaste lilla goding, i bakgrunden ser ni hoppgungan...


Snuttfis.

Det märks att jag har ett favoritobjekt när jag fotar va?


Den här kvällen var hon så trött, hon satt och väntade på att få gå och lägga sig, jag skulle bara plocka i diskmaskinen först och under den lilla tiden hann hon somna...





Jag är så glad att vi har snälla katter. Speciellt eftersom Selma har ett litet specialintresse, nämligen att dra i svansen... Chaplin passar på att gosa lite under tiden... 



Ha en trevlig dag!




Kommentarer
Postat av: sara

Naaw va söööt hon är!

2010-02-01 @ 19:44:48
Postat av: Veronica

men vilken liten sötnöt du har där! :)



sv; milkshaken är helt ok. ja kör bara det och ingen soppa. jag har provat kakao, jordgubb och vanilj. kakaon är favorien men dom andra är helt klart goda också. de är inte så att man pinar i sig dom :p haha! ja tycker de är enklare med shake än soppa, men och andra sidan kanske de blir mer "mat" med soppan. ska du beställa genom internet så har du en sida här :)
www.cambridgekuren.org :) lycka till!

2010-02-08 @ 14:49:50
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback