Dansaerobics

Idag var det dansaerobics och jag är riktigt nöjd med min prestation, visst det är inte super än, men det är helt okej och det duger bra för mig..  Efter det följde Elin och Mimmi med hit och tog en fika- mycket trevligt. Selma var vaken hon också... =)

Idag när Selma sov hade jag inget att göra och huuuur ofta händer det? Det har nog aldrig hänt. Så jäkla skönt. För igår så städade jag nedervåningen till 01 ungefär. 01:30 var jag i varje fall i säng. I morse så gick jag upp vid nio och så städade jag övervåningen och kl 10 vaknade snuttan och så gick vi upp. Jag är i fas med tvätt och allt annat. Sååå skönt. Visst, letar jag så finns det självklart lådor, och garderober jag skulle kunna rensa och dona med. Men jag är nöjd ett tag nu... 

Imorgon ska jag och Ken köpa in tillbehör för att fixa klart det sista i köket. Trösklar bl.a.  Ska bli så skönt när det blir klart. På lördag är det middag hemma hos Jonte och Elin-ngt jag verkligen ser fram emot. Dels är Elin duktig på att laga mat, blir alltid jättegott sen brukar vi alltid spela spel eller kort och det är också alltid roligt.  Ser verkligen fram emot! Finns det någon större lyx än att få äta hemlagat som någon annan har lagat =) Det är underbart!

På söndag så blir det babysim och sedan funderar vi på att bjuda hem mamma, pappa, farmor och farfar på lunch. Men mamma har varit sjuk så vi får se om vi gör det eller hur det blir. 

Idag var pappa här och var barnvakt till Selma, Mamma brukar ju vara det på torsdagar, men hon är som sagt lite krasslig. Det hade gått jättebra så det känns super, så att han kan ställa upp fler ggr om det skulle behövas. Selma blev vaccinerad mot nya influensan idag, lilla snuttan. Har varit så orolig och velig inför det där, men nu är det gjort i varje fall. 

Nej nu ska jag kolla klart på grannfejden (vilka rikspuckon man hittar i det programmet alltså) sen blir det ett långt skönt bad och lite läsning. 

Ha en skön kväll! 


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad avis jag blir. Kom hit och städa kvinna, du verkar ju ha talang för det. Något jag däremot verkligen saknar!!!

2010-02-05 @ 21:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback