Ännu en härlig dag!

Idag inleddes dagen med mammaträff. Selma hade dock vaknat på lite fel sida och var inte helt nöjd, vi åt i varje fall en god lunch (Japp, ni läste rätt, första måltiden på två veckor...mumma...) och umgicks och bebisarna lekte tills kl 2 någongång. Då åkte jag in till Sala och hämtade upp världens bästa Elin. Vi gick sedan en långpromenad med Xerox och Selma som sov sött i barnvagnen.. Hon vaknade vid kl 4 i morse (inatt) och detta var nog förklaringen till den lilla donnans humör. =)

Sen röjde jag klart i köket så det blev fint där och när jag var klar med det kom Ken hem med en hyrfilm, kommer inte ihåg vad den hette men det var en ny med Bruce Willis, och hette ngt med surrogates. Mycket intressant handling som väckte väldigt många frågor, tankar och funderingar.. Vilket ledde till att jag halvpratade sönder filmen för Ken =) Men mysigt hade vi.

På kvällen har jag pratat lite i telefon och dammat nedervåningen för på lördag ska det blänka här hemma. Då kommer Anna, Elin och ev. Sara hit och förfestar och sedan är det hotellet som gäller =) Vi ska laga lite tacos här hemma. Ska bli gott!

Just nu är det enda som återstår en tvätt som ska hängas och det är just därför jag sitter här. För att skjuta på det hela lite... Har ingen lust alls att hänga ngn tvätt. 

Imorgon kommer Mamma hit och är barnvakt för jag ska in och fynda på bokrean, förhoppningsvis i varje fall. Ska även ta mig förbi IS en sväng och kolla om jag hittar ngt nytt tills på lördag.  Sen kommer Pappa hit och hämtar upp mina skidor och Kens snowboard och kör upp det till Orsa så att det redan är där när vi kommer upp.. Mycket bra. 

Nej om jag skulle ta den där jäkla tvätten då.

God natt! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskade gumma, jag ber så mycket om ursäkt. JAg förstår att det jag gjort mot dig måste kännas fruktansvärt! Det skär i mitt hjärta av vetskapen om att jag sårat dig, att jag fått dig må dåligt och känna sånt obehag. Jag är uppriktigt ledsen. Hoppas att du verkligen att du nån dag ska förlåta mig, jag förstår att det är svårt. Det jag gjorde är oförlåtligt! Men jag hoppas av hela mitt hjärta att du någon dag kan släppa det här, kanske rent av skratta åt det! Jag har fixat till mitt snedsteg, älskar dig svägerskan! Hoppas vi kan fortsätta som vänner?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback