Fotofix

Sådär snart kanske det kommer uppdateras mer frekvent här igen, jag tycker som sagt det är roligare att uppdatera om jag har lite fina bilder att bjuda på, då min kamera inte fungerat som den ska har jag dock väntat på att få hjälp att fixa den. Jag trodde det var jag som var oteknisk som inte kunde få igång den, men idag fick Sebbe titta på den, han jobbar ju faktiskt med att fota och det var inte jag, det var kameran. Både en lättnad och inte på samma gång. Nu måste jag leta kvitto och sen ringa mediamrkt innan garantin går ut. Får se vad de säger...
Ska bli skönt att få ordning på det i varje fall så att jag kan ta tag i att lära mig det där ordentligt ngn gång.

I övrigt har det väl inte hänt så jättemycket här hemma, dagarna rullar på (jag vet, absolut tristessvarning) Snart är det dock julfirande på G och det ser jag verkligen fram emot. 

Xerox-stackarn blev kastrerad i Torsdags så han bänglar omkring här hemma med en gigantisk tratt på huvudet nu, men nästa vecka ska väl stygnen tas så att han (och vi) slipper den.

Förra fredagen var jag in till Sthlm och träffade Bella, mycket roligt då jag inte hade träffat henne på nästan fem år, hade kanske gissat på 2-3 år, men tiden går ju så jäkla fort.

Selma är ju ett och ett halvt år nu, det är helt galet.

Just för tillfället har jag verkligen brist på energi, blir inte så mkt gjort för tillfället här hemma, men ibland måste det väl vara så också. Jag ska ner och städa köket nu och fixa lite, panikleta kvitto också... Men sen ska jag verkligen försöka gå och lägga mig i tid, tror min kropp kommer att tacka mig rejält.

Jag vet att jag uppdaterar otroligt sällan och jag vet att det är tråkigt, inte blir det bättre av att det jag uppdaterar om är tråkigt också. Förhoppningsvis ska jag skärpa till mig framöver.. Återstår att se.

Om jag inte uppdaterar före Jul, Så GOD JUL på er allesammans!


Kommentarer
Postat av: Sara Fleen

Ja, härligt med jul snart! Hoppas att allt är bra med er och pyret i magen. Kramar

2010-12-16 @ 22:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback