Lite bilder från parken zoo

Har varit lite fullt upp här hemma och därmed har det varit lite lugnt på bloggfronten, tänkte dock göra ett litet snabbt inlägg nu, för jag funderar nämligen på om jag skulle ta och måla grindarna i trappen vita som kvällsnöje. Lägg dock märket till ordet funderar.... =)

Vi har haft Kens småbröder boendes här en vecka också, småbröder och småbröder för den delen, grabbarna blir 16 år och ska börja gymnasiet, när jag träffade dem första gången fyllde de tio, det går fort.

Jaja, som sagt ett kort inlägg blir det. Här kommer lite bilder från Parken Zoo



Man ser knappt fågeln när den trycker in huvudet sådär, Jag har heller aldrig tänkt på att de långbente fåglarnas knäleder liksom går åt fel håll (för våra går år rätt håll förstår ni.) Weird. Jag gillar tuppkammen dock...


Skumt djur faktiskt....Som en stor kaninhamster på ngt vis... För tro mig den var stor, större än den ser ut på bilden.


Julia gör en flamingopose, fel ledd såklart.


Haha, precis som den här cubanska flamingon kände jag mig igår när vi grävde av våra kulvertslangar, hade jag haft så där lång hals och samma förutsättningar hade mitt huvud också gått ner till backen. Bye bye varmvatten, Vvs och värme. Tack för att det inte är vinter och minusgrader...

Nej nu ska jag gå ner och fundera vidare om jag ska måla eller städa eller kanske ev rensa garderoben, allt är saker som behöver göras... Vi får se...

Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: elin

Du kanske ska ta det lugnt oxå?;) läsa en god bok, chilla med tända ljus? Du behöver ocksåta hand om dig själv gumman! inte bara alla andra. PUSS <3

2010-08-14 @ 21:09:05
Postat av: Jenny

Du är Söt du vännen min, dock, du känner ju mig.. Båda grindarna är nu grundmålade två strykningar på dem vardera till sen är det klart =) Men i höst, då ska vi njuuta. Jag är sugen på ett inredningsparty, är du? Då kan vi köpa ljus (om de har på extrapris) sen kan vi låtsats att vi kommer tända dem och chilla... =) En GOD bok, jag bara älskar dina uttryck. Puss gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback