Allt går lite fel just nu, eller inte allt men en hel del. Tacksam ändå dock.

Hmm, många saker går åt lite fel håll just nu, idag fick vi veta att bärlagret måste vila en frost innan man kan lägga marksten, vilket i säg innebär att jag måste ha en gård som ser ut som skit i ett år till. Jippie.

Men men, det spelar ju ingen roll hur värdelöst jag tycker det är, nu är det ju så och det är väl bara att försöka göra det bästa av situationen antar jag och tänka på hur fint det kommer bli nästa år (tankarna har ju hittills varit, tänk så fint det kommer vara om någon vecka.... )

Men men, nu är det som det är. 

Fick i varje fall ett väldigt väldigt VÄLDIGT roligt samtal idag. En av världens finaste vänner har planerat in ngt till mig och jag har ingen aning om vad, jag ska lämna Selma där och sen ska jag själv få åka iväg på någonting... Ska bli mycket mycket spännande och jag älskar verkligen överraskningar, enda nackdelen är att det är över en vecka kvar och jag kommer att klura ihjäl mig tills dess..... =) Glad är jag i varje fall. Tur att det finns ngt som väger upp alla saker som inte riktigt går min väg just nu.. Tack!!! 

Idag har vi varit in i Heby och tittat runt på alla dagis, känns faktiskt som om Selma hade kunnat börja på dagis nu, hon gick rätt in och lekte hon, en riktig cooling är vad hon är..  Igår slutade vi med napp också, gick riktigt bra faktiskt, dock vill hon inte somna om hon inte har vällingflaskan hos sig i sängen, så det blir väl en senare fight det, men som det känns nu så känns inte det som ngt problem, hon kan nämligen inte sitta still på kvällen och äta sin välling så hon har börjat få ta  med sig den upp i sängen. Hoppas att det kommer fortsätta fungera bra utan napp. Rätt skönt att ta bort den nu innan man måste göra någon stor grej av det och åka till skansen och lämna nappar och så vidare... Men jag har inte märkt att hon har saknat den förutom vid läggdags då hon vill ha ngt, men förut har hon ju haft både napp och flaska och nu är hon precis lika nöjd med bara flaska, så det är nog bra... 

Nej nu ska jag gå ner och ta tag i lite disk och sen ska jag förhoppningsvis hinna/orka stryka grindarna en vända till, skulle göra det igår men upptäckte att jag inte hade ngn färg så jag var iväg och köpte en burk idag... 

Ha en skön kväll allesammans!

 

Kommentarer
Postat av: Mia

Va roligt med en överaskningsutflykt!! spännande!!

Va bra att ni kunnat avvänja selma med nappen också och att det går så bra.Vi kommer väl säkert aldrig lyckas så bra.Vi får se då...nu är det till väldigt stor nytta iaf:) Kram på er

Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-20 @ 09:20:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback